poniedziałek, 17 stycznia 2011

Dla jednych muzyka, dla innych bezwartościowa chałtura

Jak wielu ludzi na świecie, tak dużo wszelkich gustów i guścików. Niektórzy lubią jabłka, inni wolą gruszki. Tak samo jest z muzyką. Jedni kochają rock, drudzy disco. Dla części z nas prawdziwą muzyką będzie jedynie muzyka klasyczna, a dla innych nie. Niektórzy pewnych rodzajów muzyki nie zaliczą wogóle do tej kategorii, nazwą to poprostu "beznadziejną szmirą". Czy Wy również niektórych gatunków muzyki czy utworów nie nazwalibyście MUZYKĄ?? 

7 komentarzy:

  1. Dla mnie muzyka jest czymś wspaniałym, w każdym jej rodzaju można znaleźć jakiś kawałek który nam się spodoba. Ja nie lubię ostrych brzmień typu heavy metal itp, wiadomo o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to, że coś się komuś nie podoba w jakimś gatunku muzycznym nie musi oznaczać od razu, że nie jest muzyką. To tak samo jakbyśmy mówili, że jeżeli ktoś nam się nie podoba z wyglądu, czy z charakteru, to nie jest człowiekiem.
    Dla mnie wszystko co posiada melodię i rytm można nazwać mianem muzyki ;)W końcu każdy lubi coś innego i to jest fajne w tym wszystkim ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Metalu :D dla mnie to takie ryki i wycie pod muzykę, ale że jestem tolerancyjna, nie krytykuje ludzi słuchających tego rodzaju muzyki;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracjana Roztockiego nie nazwałbym muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha zgadzam się z Mejem na 100% :). Osobiście jestem dość tolerancyjna jeśli chodzi o muzykę, ale musi być spełniony jeden warunek żeby piosenka spodobała mi się- musi być melodyczna a nie pourywane bezsensowne dźwięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, ze tak. Np. metal czy coś, gdzie w ogóle nie rozumiem słów tylko jest darcie się do mikrofonu. To jest dziwne;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda muzyka to w jakiś sposób muzyka, jedna mniej wartościowa druga bardziej.

    Gracjan wydobywa z siebie jakieś dziwne dźwięki, nie śpiewa:)

    OdpowiedzUsuń